Laba higiēna ir laba biznesam

Hand hygiene.tif

«Tork» un higiēna

Cilvēki vēlas zināt, ka viņi apmetušies, ēd vai strādā drošā un tīrā vidē. Un uzņēmēji vēlas zināt, ka ir izdarījuši visu iespējamo, lai samazinātu pārtraukumu prombūtnes dēļ. Bet laba higiēna ir kopīgas pūles, kas atkarīgas no tā, vai kolēģiem un klientiem ir izveidojies efektīvs roku mazgāšanas paradums. 

Mēs esam šeit, lai palīdzētu. Mēs varam palīdzēt apvienot mūsu produktu vislabāko kombināciju, lai atvieglotu roku higiēnu ikvienam Jūsu darba vietā. Tādējādi Jūs varat sniegt saviem viesiem lielāku pārliecību, pārliecināt kolēģus par higiēnas telpas tīrību vai samazināt piesārņojumu nozīmīgās vidēs.

Ikdienas higiēnas uzlabošana

Tīras, funkcionējošas higiēnas telpas sniedz labu priekšstatu par Jūsu biznesu un pārliecina ikvienu, ka viņi atrodas higiēniskā un drošā vietā. 

«Tork» ziepes, dvieļi un dozatori atbalsta efektīvu roku mazgāšanu, kas ir maiga ādai, tai pat laikā samazinot atkritumus un uzturēšanas laiku. Mācīšanās no testiem un mērķa grupām bērnudārzos ir mūs iedvesmojusi izveidot Ellas roku mazgāšanas skolu – ietver, piemēram, lietotni bērniem, lai veicinātu regulāru roku mazgāšanas rutīnu. Materiāla faktus ir pārbaudījis Infekcijas slimību kontroles departaments (Västra Götaland, Zviedrija)

Vaicājiet mums, kā mēs varam palīdzēt izveidot labākus ieradumus Jūsu higiēnas telpās, lai Jūs varētu koncentrēties uz pārējiem biznesa jautājumiem.

Higiēnai nozīmīgu standartu ievērošana

Ja strādājat veselības aprūpē, pārtikas ražošanā vai viesmīlības nozarē, Jūsu kolēģiem jāievēro stingrāki roku higiēnas standarti. 
 
Aizņemti cilvēki zina, ka regulāra roku mazgāšana ir svarīga, bet par to viegli tiek aizmirsts. Mēs esam uzzinājuši novērojumos, kā cilvēki izmanto darba vietas, kur higiēnai izšķiroša nozīme. Tādēļ mēs varam palīdzēt Jums izvietot dozatorus redzamākajās vietās, radot ērtus atgādinājumus ikdienas uzdevumu gaitā. 

1 no 2 cilvēkiem

vēlas, lai darba devējs pievērstu lielāku uzmanību darbinieku atpūtas telpām (Higiēnas jautājumi, SCA 2014. gada patērētāju pētījums)


Drukāt Lejupielādēt