Uzmanība katram viesim – katru dienu

Viļņas viesnīca «Holiday Inn», kas darbojas jau vienpadsmit gadus, ir plaukstošs uzņēmums. Aiz panākumiem un biznesa attīstības ir saskatāms drosmīgs domāšanas veids un centieni katru dienu veltīt uzmanību ikvienam viesim.

Gērts Snets, reģionālais direktors Baltijas valstīs, jau piecus gadus vada četru zvaigžņu viesnīcu «Holiday Inn» Viļņā. Tā kā viesnīca atrodas pilsētas darījumu rajona centrā un tai viegli piekļūt, braucot ar automašīnu, tai jau ir stabila korporatīvo klientu plūsma, ko veido viesi no apkārtnē esošo starptautisko uzņēmumu vietējām filiālēm. Tomēr tas veido viesnīcas realitāti tikai no pirmdienas līdz piektdienai. Nedēļas nogalēs un vasaras sezonā parādās jauni izaicinājumi.
«Jā, nedēļas nogalēs un trīs četru vasaras mēnešu laikā mēs cenšamies pielāgoties un to padarīt par vairāk uz atpūtu orientētu viesnīcu. Tas nozīmē ēdināšanas pakalpojumus «parastajiem» tūristiem no Viduseiropas valstīm, Ziemeļvalstīm un Āzijas valstīm. Pēdējo divu gadu laikā  esam novērojuši atpūtas tūristu pieaugumu, un tas, protams, ir ļoti pozitīvi,» saka Gērts Snets.
 
Viesu stils un tips var mainīties. Nemainīgs viesnīcā «Holiday Inn» ir veids, kā viesiem vajadzētu justies, neatkarīgi no tā, kā to panākt.
«Pats svarīgākais ir tas, kā personāls izturas pret viesiem. Lai viesi būtu gaidīti un varētu justies kā mājās, mēs vienmēr veltām lielas pūles, lai pret katru viesi izturētos ar personīgu un gādīgu attieksmi. Uzņēmējs, kas izjūt lielu stresu, nekad neatgriezīsies viesnīcā, kur viņa vienīgā piedzīvotā cilvēciskā saskarsme ir bijusi brīdī, kad tiek palūgta kredītkarte. Mēs vienmēr «paturam acīs» savus viesus, pavaicājam, kā viņi jūtas un vai ir labi gulējuši. Lai tas notiktu katru dienu un ar ikvienu viesi – tas ir mūsu ikdienas izaicinājums.»
 
Attieksme ir pats svarīgākais. Gērts Snets ir ieviesis plašas apmācības programmas un pārliecinās, lai viņa personāls apmeklētu kursus, kas palīdz uzlabot viņu klientu apkalpošanas prasmes. Pareizais veids, kā izturēties, ir izklāstīts rakstveidā.
«Mēs vēlamies, lai mūsu personāls būtu godīgs, pieklājīgs, uzticams un izturētos pret visiem vienādi. Es iedrošinu savus darbiniekus un ļauju viņiem pašiem pieņemt lēmumus saskaņā ar šo filozofiju un tik lielā mērā, līdz tiek iegūts lielisks rezultāts un veicināts mūsu bizness.»
 
Bez personāla attieksmes pret viesnīcas viesiem vēl viens aspekts, kas rada pozitīvu komentāru pieaugumu tādās ceļotāju vietnēs kā «TripAdvisor», ir viesnīcas izskats un interjera noformējums. Un «Tork» kā piegādātāja izvēle šai ziņā ir bijusi ļoti veiksmīga. «Mēs tikko pabeidzām vērienīgu viesnīcas renovāciju; un viens no mūsu galvenajiem apsvērumiem bija saistīts ar tualetes telpām. Mēs zinām, cik tām ir liela nozīme vispārējā iespaidā par viesnīcu. Atbildīgais arhitekts izvēlējās «Tork», jo mēs atklājām, ka produktu dizains un funkcionalitāte lieliski saskan ar sajūtu, ko vēlamies nodot saviem viesiem. Kopējā komplektācija tualetes telpām tika izlemta ātri, cik vien iespējams vienkārši, un mēs esam ļoti apmierināti ar rezultātu.»
 
Jūs apgalvojāt, ka cenšaties rīkoties atšķirīgi, salīdzinot ar citām tuvumā esošajām viesnīcām, ka pielietojat domāšanas veidu «ārpus rāmjiem». Kā tas atklāsies jūsu viesiem?
«Mēs vienmēr cenšamies visu darīt pa savam. Piemēram, mēs nopirkām vienu no «CowParade» mākslas projekta govīm un novietojām viesnīcas vestibilā, un par to saņēmām daudz pozitīvu komentāru. Lieldienu olu vietā vestibilā novietojām dzīvus Lieldienu trušus ... Bet atkal, galvenais uzsvars, galvenais iemesls, kādēļ cilvēki pie mums atgriežas, ir tas, ka mēs veltām uzmanību visiem viesiem, mēs nekad nevienu nepalaižam garām.»

Mēs vienmēr «paturam acīs» savus viesus, pavaicājam, kā viņi jūtas un vai ir labi gulējuši. Lai tas notiktu katru dienu un ar ikvienu viesi – tas ir mūsu ikdienas izaicinājums.

Gērts Snets

Reģionālais direktors Baltijas valstīs

Informācija

«Tork» ir vadošais globālais zīmols darba vietas higiēnas uzturēšanā. «Tork» rada lielisku iespaidu lietotājam un vienkāršu pieredzi pircējam, sākot no papīra dvieļiem slimnīcas tualetes telpās un beidzot ar salvešu dozatoriem restorāna ēdamtelpās. Kā «Essity» sastāvdaļa «Tork» apņemas apmierināt jūsu vajadzības ilgtspējīgi – ietaupot jūsu laiku, naudu un pūliņus, lai jūs varētu pievērst uzmanību tam, kas ir vissvarīgākais jūsu uzņēmējdarbībā. Vairāk informācijas sk. vietnē www.essity.com


Konfidencialitātes politika

Lietošanas noteikumi

Informācija par sīkfailiem


Kontakti

Essity Latvia SIA
Ulbrokas 23, Riga
LV-1021 Latvija
 
Tālr: +371 29141799, +371 29273368

Seko mums

YouTube-social-squircle_red_128px.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tork Pinterest logo.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             LinkedinLogo.png