Mūsu vēsture

«Tork» lepojas ar bagātu jauninājumu vēsturi. No pašiem pirmsākumiem, kad tirgū tika laistas vienreizlietojamās drānas, līdz mūsu programmatūrai, kas palīdz organizēt tīrīšanas un uzkopšanas darbus saskaņā ar saņemtajiem datiem, esam dedzīgi vēlējušies palīdzēt saviem klientiem uzlabot uzņēmējdarbību. Ciešas partnerattiecības ar klientiem ir ļāvušas «Tork» kļūt par vadošo profesionālo higiēnas risinājumu zīmolu pasaulē. Tagad vēlamies veidot profesionālo higiēnas risinājumu nākotni kopā ar jums.
 
 
2008_to_2017.jpg

No vadošā zīmola pasaulē līdz tirgus veidotājam

Pārstāvot vispāratzītu globālo zīmolu, mēs turpinām stiprināt savu piedāvājumu ar unikāliem jauninājumiem un palielinām savu ieguldījumu ilgtspējīgā sabiedrībā. Tālāk atradīsiet informāciju par dažādu produktu izlaišanu un aktivitātēm mūsu vēstures gaitā.
 
2018
2018. gadā mēs svinam savu 50. gadadienu! Ciešas partnerattiecības ar klientiem ir ļāvušas «Tork» kļūt par vadošo profesionālo higiēnas risinājumu zīmolu pasaulē. Tagad esam gatavi veidot profesionālo higiēnas risinājumu nākotni!
 
2017
«Tork PeakServe®» laišana tirgū. Vairākās desmitgadēs pirmais lielais jauninājums roku nosusināšanas risinājumu tirgū nodrošina labāku tualetes apmeklētāju plūsmu plaši apmeklētās vietās. Uzzināt vairāk par «Tork PeakServe».  
 
«Tork PaperCircle®» laišana tirgū. «Tork PaperCircle™» ir pasaulē pirmais lietotu papīra dvieļu pārstrādes pakalpojums. Uzzināt vairāk par «Tork PaperCircle»
 
2014
«Tork EasyCube®» laišana tirgū. Savienotie dozatori ļauj apkopējiem un objektu apsaimniekotājiem uzzināt, kas, kad un kur ir vajadzīgs – tādējādi mainot tīrīšanas un uzkopšanas loģiku. 
 
2010
«Tork Performance» dozatoru līnijas laišana tirgū. Pirmie īpaši papīra salvetēm un tīrīšanas drānām izstrādātie dozatori, kas palīdz strādniekiem uzturēt profesionālu un organizētu ražošanas telpu.
 
2009
«Tork Easy Handling™» laišana tirgū. Ergonomiskā iepakojuma sistēma vienkāršo atvēršanu, transportēšanu un izmešanu, kā arī nosaka jaunu nozares standartu.
 
 
1998_to_2008.jpg

Visaptverošs piedāvājums ikvienam segmentam

Mēs nosakām augstākus standartus saviem dozatoriem, pievienojot jaunas funkcijas, un mēs turpinām izaugsmi globālajā tirgū. Šajā dekādē mēs patiešām izvirzījāmies līderpozīcijās pasaulē.
 
2007
«Tork» kļūst par miljardiem vērtu zīmolu ar realizāciju 70 valstīs visā pasaulē, apvienojot Ziemeļamerikas prečzīmes «Mainstreet», «Coronet» un «Park Avenue» zīmolā «Tork». 
 
2003
«Tork Xpressnap®» sistēmas laišana Ziemeļamerikas tirgū. Tā maina parasto salvešu dozēšanu, jo tiek garantēts patēriņa samazinājums par 25%.
 
2002
«QuickDry» laišana tirgū. Ar tehnoloģiju TAD (Through Air-Dried), kas nozīmē žāvēšanu ar gaisu, klienti var nosusināt rokas ātrāk, lietojot mīkstāku izstrādājumu.  
 
 
1988_to_1998.jpg

Vadošā zīmola veidošana

Mēs veidojam savu vadošā zīmola statusu, paplašinot piedāvājumu un pievienojot jauninājumus, kas nosaka jaunu standartu profesionālo higiēnas risinājumu jomā.  
 
1995
«Mölnlycke» iegādājas «PWA» un kopā ar to četrus zīmolus: «Apura», «Hotel Exclusive», «MAP» un «Amandi». Tiek pieņemts lēmums noteikt prioritāti «Tork» kā vadošajam profesionālo higiēnas risinājumu zīmolam.
 
1993
Iepazīstināšana ar metāla dozatoru līniju, kas izstrādāta, lai apmierinātu vajadzības vietās ar lielu apmeklētāju skaitu. 
 
1992
«Tork» ir viens no pirmajiem papīra izstrādājumu ražotājiem, kas sāk izmantot dzīves cikla novērtējumu pētniecības un attīstīšanas procesā.
 
1991
Slavenā automobiļu dizainera Džordžeto Džudžāro projektētās «Box 90» dozatoru līnijas laišana tirgū.
 
 
1978_to_1988.jpg

Sistēmas, kas būtiski mainu visu

Ar jaunajiem risinājumiem mēs ieejam jaunās arēnās un jaunos tirgos visā pasaulē. 
 
1987
«Tork» kļūst par vadošo zīmolu profesionālo higiēnas risinājumu jomā, piedāvājot 500 produktus, tiek ieviests «Tork» logotips.
 
1986
«Mölnlycke» iegādājas fabriku «Edet Bruk» un sāk izmantot pārstrādāto papīru vienreizlietojamo izstrādājumu ražošanai pirmo reizi profesionālās higiēnas risinājumu nozarē.
 
1980
«Tork» ieiet ASV tirgū, zviedru smagsvara bokseris Ingemārs «Ingo» Johansons piedalās zīmola atpazīstamības veidošanas kampaņā.
 
20. gs. astoņdesmitie gadi
«Box 80» dozatoru līnijas laišana tirgū. Pirmo reizi tirgū parādās pilns klāsts dozatoru dažādās krāsu shēmās. Dozators ir izgatavots no caurspīdīgas plastmasas, kas palīdz klientiem veikt papildināšanu, kad tas ir nepieciešams.
 
1979
«Tork» ieiet tualetes telpā ar kompleksu ziepju sistēmu: «S-Box» dozators un ziepes dažādām vajadzībām, piemēram ‘extra mild’ (īpaši maigas), ‘heavy duty’ (ļoti efektīvas iedarbības) un ‘hair & body’ (matiem un ķermenim).
 
 
1968_to_1978.jpg

Jauninājumu vēsture

«Tork» zīmola vēsture sākas 1968. gadā, kad tiek izgatavota drāna «All-Tork». Vārds «Torka» zviedru valodā nozīmē «slaucīt». 
 
1975
Koncerns «SCA» iegādājas «Mölnlycke», taču saglabā nosaukumu «Mölnlycke» un sāk sadarboties ražošanas tehnikas izmantošanā, pētniecības un attīstīšanas procesā un šķiedru iegūšanā.
 
1973
«M-Box» dozatora laišana tirgū, pamatojoties uz bezserdeņa centra padeves sistēmu. Tas kļūst par visplašāk lietoto dozatoru profesionālo higiēnas risinājumu jomā vairākus gadu desmitus.
 
1968
«All-Tork» drāna tiek laista tirgū kā pirmais vienreizlietojamais izstrādājums, kas veidots ar mērķi aizstāt lupatas. Te sākas mūsu ceļojums, kurā tiks aplūkoti jauninājumi, kas atkal un atkal noteiks jaunus standartus profesionālo higiēnas risinājumu tirgū.

Drukāt Lejupielādēt