Ēdināšanas pakalpojumi

Tikai dažos uzņēmumos higiēnai ir tik tieša ietekme uz rādītājiem kā viesnīcām, restorāniem un kafejnīcām. Viesu gūtajā iespaidā svarīga daļa ir ne tikai tīrībai, klienti aizvien biežāk par higiēnas jautājumiem izsakās sociālajos tīklos, atstājot zemu vērtējumu un sliktas atsauksmes.1 Turklāt, ja netiek pievērsta pietiekama uzmanība pārtikas nekaitīgumam, tas var izmaksāt ļoti dārgi, – gan kā soda naudas, gan uzņēmējdarbības zaudējumi, kas rodas klientu uztveres izmaiņā. 

«Tork Clean Care» programma sniedz plašas zināšanas un higiēnas risinājumus ēdināšanas pakalpojumu nozarei, pārliecinoties, ka tiek labi gādāts gan par jūsu apmeklētājiem un darbiniekiem, gan arī jūsu reputāciju.

  • Laba higiēna nozīmē labu uzņēmējdarbību

    Nesen Amerikas Savienotajās Valstīs veikts pētījums parādīja, ka atsevišķs alimentāras slimības uzliesmojums restorānam var izmaksāt miljoniem dolāru zaudētu ieņēmumu, soda naudas, lielākas apdrošināšanas prēmijas, maksu par pārbaudi un personāla atkārtotu apmācīšanu.2 Savukārt Eiropas Savienībā veiktā pētījumā tika konstatēts, ka nedrošas pārtikas dēļ katru gadu saslimst vairāk nekā 23 miljoni cilvēku.3 
     
    Labai higiēnas praksei ir liela nozīme saistībā ar uzlabotu pārtikas nekaitīgumu. Nemaz jau nerunājot par citiem potenciālajiem ieguvumiem, kas ir saistīti ar labu higiēnu, – apmierinātāki klienti, labi darba apstākļi, mazāk pārtikas atkritumu, mazāka personāla mainība un augstāks morāles līmenis.4

  • Tas ir komandas darbs

    Kaut gan vairums cilvēku saprot, cik svarīga ir higiēna un tīrīšana, ne vienmēr tā ir galvenā prioritāte restorāna darbiniekiem, kas nereti vienlaikus žonglē ar garu uzdevumu sarakstu un bieži vien izjūt laika spiedienu. Centieni attīstīt atbilstošas zināšanas un izveidot pareizas procedūras galu galā atmaksāsies, jo viena kļūda, ko pieļauj viens darbinieks, var negatīvi ietekmēt visu uzņēmējdarbību. Periodiska komandas apmācība pievērš uzmanību pareizai higiēnas praksei un uzlabo personāla motivāciju to ievērot. Tāpat tā tiek paaugstināta efektivitāte, jo tad, kad darbinieki pārzina higiēniska darba iemaņas, viņu darbs rit raitāk. Laika gaitā rūpes par tīru virtuves vidi kļūs par visa uzņēmuma kopējo attieksmi.

Food-service-cleancare_original.jpg
Food-service-cleancare3.jpg

Higiēnas ieteikumi ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas personālam

Nepietiekama higiēna ir viena no visizplatītākajām pārtikas nekaitīguma problēmāmēdināšanas pakalpojumu nozarē. Par laimi, personisko higiēnu var uzlabot un uzturēt, ievērojot dažus vienkāršus noteikumus. Lejupielādējiet mūsu higiēnas ieteikumus ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas personālam šeit.