uber-testimonial-800x500.jpg 


«Tork Vision Uzkopšana»* nodrošina augstāku uzkopšanas kvalitāti, uzlabo klientu apmierinātību un veicina darbinieku iesaistīšanos

Uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums «La Providence» ir ieviesis objektu pārvaldības risinājumu «Tork Vision Uzkopšana»* uzņēmumā «Uber» Parīzē, un rezultāti ir iespaidīgi. Uzkopšanas kvalitāte tagad ir augstāka un tiek nodrošināta efektīvāk, un tāpat ir uzlabojušies arī darbinieku darba apstākļi.
 
Risinājums «Tork Vision Uzkopšana»* ir radikāli mainījis uzkopšanas nozari. Tas nodrošina pilnīgi jaunu darba veidu, krietni uzlabojot uzkopšanas standartus, kā arī pievienojot vērtību apkopēju darbam. Uzņēmums «La Providence» ir izvēlējies šo novatorisko risinājumu saviem klientiem. «Tas atbilst mūsu digitālajai stratēģijai, kuras mērķis ir optimizēt pakalpojumu kvalitāti un uzlabot darbinieku darba apstākļus un veicināt motivāciju. Reālā laikā savāktie dati mums sniedz skaidru un uzticamu ainu par objektā esošo apmeklētāju plūsmu un aktivitāti. Mēs uzlabojam efektivitāti, kvalitāti un darba ražīgumu,» paskaidro «La Providence» biznesa un digitālo projektu direktors Hihams Bouajads. 
 
Izslēdz nevajadzīgus uzdevumus
«La Providence» uzkopšanas pakalpojumu vadītājai Diānai Sinaldai «Tork Vision Uzkopšana»* nozīmē labāku darba organizāciju. «Risinājums izslēdz nevajadzīgas uzkopšanas un dozatoru pārbaudes, tāpēc apkopēju grupas var strādāt daudz raitāk.» To apstiprina arī «La Providence» apkopēja Rousna Dimona. «Programmatūra ir ļoti vizuāla un viegli lietojama. Ar reāllaika informācijas intuitīvo krāskodēšanu programmatūra precīzi norāda, kur jāveic uzkopšana vai jāpapildina dozatori. Tas ir daudz parocīgāk un ērtāk.»
 
Pozitīva ietekme uz darbinieku iesaistīšanos un lietotāju apmierinātību
Līdz šim «La Providence» strādā ar «Tork Vision Uzkopšana»* sešās vietās, kur kopumā 1183 pievienotās ierīces nodod reāllaika informāciju par uzkopšanas un dozatoru papildināšanas vajadzībām. Jaunākais klients, kas gūst labumu no «Tork Vision Uzkopšana»* ir lielais uzņēmuma «Uber» Eiropas un Vidējo Austrumu birojs Parīzē. «Uber» Rietumeiropas un Dienvideiropas reģiona RUN vadītājai Paskālai Porē galvenais ir «vienmēr nodrošināt mūsu darbinieku un apmeklētāju labklājību, piedāvājot ļoti augstas kvalitātes darba vidi. Mēs rūpējamies par mūsu apkopējiem un vēlamies, lai viņu darbs būtu jēgpilnāks. «Tork Vision Uzkopšana»* to visu aptver. Es jau lietoju šo programmatūru savā iepriekšējā darbavietā, un šķita pilnīgi dabiski to ieviest arī uzņēmumā «Uber». Tā mums ļauj būt proaktīvākiem. Tā ir abām pusēm izdevīga situācija: darbinieki ir ļoti apmierināti ar augsto pakalpojumu kvalitāti, savukārt mūsu apkopēji var strādāt efektīvāk un ērtāk.»
 
«Galvenais ir vienmēr nodrošināt mūsu darbinieku un apmeklētāju labklājību, piedāvājot ļoti augstas kvalitātes darba vidi.»
Paskāla Porē, «Uber» Rietumeiropas un Dienvideiropas reģiona RUN vadītāja
 
«Reālajā laikā savāktie dati mums sniedz skaidru un uzticamu ainu par objektā esošo apmeklētāju plūsmu un aktivitāti.»
Hihams Bouajads, «La Providence» Biznesa un digitālo projektu direktors
 
 
 
*«Tork Vision Uzkopšana» agrāk bija zināma kā «Tork EasyCube®».
«Uber»
«Programmatūra precīzi norāda, kur jāveic uzkopšana un tīrīšana vai jāpapildina dozatori. Tas ir daudz parocīgāk un ērtāk.»
«La Providence» apkopēja Rousna Dimona