Atklājiet sevi ar «Xpress» palīdzību! Veiciniet savu uzņēmējdarbību!
«Tork Xpressnap» ir vienīgā salvešu dozēšanas sistēma, kas samazina salvešu patēriņu un piedāvā digitālo «Dari pats» mārketinga rīku, ar kura palīdzību var izveidot mārketinga vēstījumu un uzreiz dalīties ar to sociālajos tīklos vai to izdrukāt un izvietot dozatoru «Ad-a-Glance®» reklāmas paneļos.
Reklāmas izgatavošana ir vienkārša. Tikai sekojiet šīm 4 darbībām.
Identificējiet savu vēstījumu
Izvēlieties šablonu vai izgatavojiet savu šablonu
Saglabājiet savu dizainu
Popularizējiet savu vēstījumu veikalā un sociālajos medijos!
57%
restorānu apmeklētāju piekrīt, ka personalizēta pieredze attaisno augstākas cenas.
40%
restorānu apmeklētāju patīk iepazīties ar jauniem ēdienkartes elementiem savu sociālo mediju logrīkā.
Trīs veidi, kuros «Tork Xpressnap» var palīdzēt sasniegt biznesa mērķus:
Izmantojiet sociālos medijus
78% ātrās ēdināšanas restorānu apmeklētāju seko ar restorāniem saistītam saturam sociālajos medijos. Izmantojiet mūsu digitālo rīku, lai izveidotu unikālu vēstījumu un to ievietotu tieši sociālo mediju kanālos, tā piesaistot apmeklētājus restorānam.
Izmantojiet personalizētu pieeju
62% restorānu apmeklētāju, iespējams, atgriezīsies jūsu restorānā, ja viņi būs izjutuši personalizētu pieredzi. Tāpēc Izmantojiet mūsu digitālo rīku, lai informētu par restorāna mantojumu, iesaistīšanos sabiedrības dzīvē vai īpašiem piedāvājumiem. Restorānu apmeklētāji norāda, ka tas veido lojalitāti.
Vitrīna
21% restorānu apmeklētāju, iespējams, iztērēs vairāk naudas, nekā plānots, ja ieraudzīs vilinošu vēstījumu displejā uz galda, piemēram, tie varētu būt jaunas uzkodas, dzēriena vai deserta attēli. Iekārdiniet viņus ar īpašu mārketinga vēstījumu – šeit izveidots dažās minūtēs.
Vai vēlaties «Tork Xpressnap» savā uzņēmumā?
Sazinieties ar mums jau šodien!
Uzziniet, kā Kens un Greisa izmanto «Tork Xpressnap» uzņēmējdarbības veicināšanai
Personalizētu mārketinga vēstījumu un profesionālu dizainu radoša izmantošana palīdz sasniegt biznesa mērķus – veicināt apmeklētāju plūsmu, rēķinu apmēru un atkārtotus apmeklējumus. Restorānu īpašnieki Kens un Greisa stāsta, kā viņi izmanto «Tork Xpressnap» uzņēmējdarbības veicināšanai.
Kens Silvers, «Jim's Steaks» īpašnieks
Greisa Folca, «Jerk Pit» īpašniece
Aptaujas atruna
*Aptauja tika veikta 2017. gadā, no 17. novembra līdz 13. decembrim, un tajā piedalījās 8289 no 18 līdz 60 gadus veci Eiropas iedzīvotāji, kuri bija ieturējuši maltīti restorānā vismaz vienu reizi pēdējā mēneša laikā. Aptauju veica neatkarīga firma «United Minds», izmantojot CINT nodrošinātos tīmekļa paneļus.
«Tork» ir vadošais globālais zīmols darba vietas higiēnas uzturēšanā. «Tork» rada lielisku iespaidu lietotājam un vienkāršu pieredzi pircējam, sākot no papīra dvieļiem slimnīcas tualetes telpās un beidzot ar salvešu dozatoriem restorāna ēdamtelpās. Kā «Essity» sastāvdaļa «Tork» apņemas apmierināt jūsu vajadzības ilgtspējīgi – ietaupot jūsu laiku, naudu un pūliņus, lai jūs varētu pievērst uzmanību tam, kas ir vissvarīgākais jūsu uzņēmējdarbībā. Vairāk informācijas sk. vietnē www.essity.com