Kura ir jūsu krāsa?

Krāsas ietekmē cilvēku garastāvokli un uzvedību. Lai gan restorānā daudzi aspekti ietekmē apmeklētāja gūto pieredzi, tomēr krāsai ir būtiska nozīme. Lai sniegtu iedvesmu un vielu pārdomām par krāsām, «Tork» izmantoja smadzeņu viļņu tehnoloģiju, ar kuras palīdzību tika noteikts, kā apmeklētāji reaģē uz dažādām krāsām.
what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg


Restorāna krāsu eksperiments

16 apmeklētāji ar austiņām, kas uztver smadzeņu impulsu viļņus, uzturējās 8 dažādu krāsu telpās. Katrai telpai tika izveidots restorānam raksturīgs noformējums vienā krāsā – sākot no sienām un grīdas un beidzot ar mēbelēm un galda klāšanas piederumiem. 


Lai uzzinātu, kādu iespaidu atstāj katra krāsa, apmeklētājiem tika lūgts pagaršot dzērienu un miniatūru makarūnu cepumu – visos aspektos identisku, izņemot krāsu, kas bija pieskaņota videi. Saistībā ar katru telpu tika mērīta attiecīgā apmeklētāja smadzeņu darbība un sirdsdarbība, kā arī bija jāaizpilda anketa, lai aprakstītu dalībnieku reakcijas. Visi pārbaudē iegūtie dati tika analizēti, lai izveidotu profilu katrai krāsai.

what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg

Astoņu dažādu krāsu, bet identiskas garšas makarūnu cepumi tika pasniegti visās eksperimenta attiecīgo krāsu telpās.

«1810. gadā Gēte izveidoja pirmo krāsu teoriju. Mēs vēlamies nevis apšaubīt esošo teoriju, bet gan to papildināt ar saviem ieskatiem par krāsām, jo īpaši saistībā ar restorāna vidi.»

Ketrīna Hūberta, «Tork» galda produktu grupas vadītāja Eiropas valstīs

Atrodiet savu krāsu!

Rezultāti dod iespēju izveidot krāsu norādījumus restorāniem.