Sievietes tualetes telpā mazgā un nosusina rokas

Kā pasažieriem nodrošināt lielisku pieredzi lidostās

Lidostas ekspluatācijas vadītājiem jāapmierina pasažieru cerības un jānodrošina kvalitāte ikvienā saskarsmes brīdī. Rakstos tālāk varat lasīt vairāk par pasažieru pieredzi lidostās.
 
Lidostas ir ne tikai pasažieru termināļi. Vairākums no tām ir sarežģīti, daudzfunkcionāli ceļojuma centri ar plašu klāstu pakalpojumu, kas veicina lidostu kopējos ieņēmumus. Lidostu pakalpojumu kvalitāte (Airport Service Quality (ASQ)) ir vadošā lidostu pasažieru pārvadājumu un salīdzinošās novērtēšanas programma, kas nosaka klientu apmierinātību. Pētījumi liecina, ka pastāv tieša saikne starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem.*
 
Daudziem lidostas gaisa satiksmes pakalpojumu objekta vadītājiem fokuss ir mainījies no tradicionālās objekta pārvaldības uz pieredzes pārvaldību. Kāda ir atšķirība? Pieredzes pārvaldībā mērķis ir apmierināt pasažieru cerības un sniegt kvalitāti ikvienā mijiedarbībā. Lidostas apmeklējums ir svarīga daļa visā ceļojuma iespaidā, un tas nozīmē, ka būtiska ir ikviena mijiedarbība, katrs saskarsmes punkts.
 
Pasažieru apmierinātību varbūt lielākā mērā nekā jebkad ietekmē termināļu un tualetes telpu higiēna un tīrība. No apkalpošanas perspektīvas tas nozīmē, ka nepieciešams pastāvīgi nodrošināt augstu uzkopšanas un higiēnas līmeni, lai spētu novērst jebkādas sūdzības. Pieaugot uzlabotas darba efektivitātes vajadzībai, palielinās arī interese par risinājumiem, kas ietaupa laiku, novērš izlietojamo materiālu beigšanos, nekārtību un atkritumus. Tāpat darbam ir jākļūst optimālākam, un to var panākt ar reāllaika datu un tehnoloģijas palīdzību. 
 

Uz datiem balstīta uzkopšana

Reāllaika dati par uzkopšanas vajadzībām dod iespēju krietni uzlabot tīrīšanas darbu trīs svarīgos veidos:

Produktu ieteikumi

Atsauces


*https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

**https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

***Salīdzinot ar konkurenta garāko papīra dvieļu rulli, kas pieejams Eiropā un Ziemeļamerikā 

****Pamatojas uz trīs «Tork Vision Uzkopšana» klientu iegūtajiem dokumentētajiem rezultātiem, kas noteikti pirms un pēc «Tork Vision Uzkopšana» ieviešanas. 

*****Mērīts gandrīz 13 000 savienotiem dozatoriem laika posmā no 2019. gada jūnija līdz decembrim, pamatojoties uz laiku vienā mēnesī, kad dozators ir tukšs, salīdzinājumā ar kopējo laiku vienā mēnesī.​ 

******Apmeklētāju apmierinātības noteikšana divās «Tork Vision Uzkopšana» tualetes telpās un divās tradicionāli uzturētās un aprīkotās tualetes telpās izstādē «ISSA/INTERCLEAN» 2016. gada maijā.  


Piezīme. «Tork Vision Uzkopšana» agrāk bija zināma kā «Tork EasyCube®».