Sievietes tualetes telpā mazgā un nosusina rokas

Kā pasažieriem nodrošināt lielisku pieredzi lidostās

Lidostas ekspluatācijas vadītājiem jāapmierina pasažieru cerības un jānodrošina kvalitāte ikvienā saskarsmes brīdī. Rakstos tālāk varat lasīt vairāk par pasažieru pieredzi lidostās.
 
Lidostas ir ne tikai pasažieru termināļi. Vairākums no tām ir sarežģīti, daudzfunkcionāli ceļojuma centri ar plašu klāstu pakalpojumu, kas veicina lidostu kopējos ieņēmumus. Lidostu pakalpojumu kvalitāte (Airport Service Quality (ASQ)) ir vadošā lidostu pasažieru pārvadājumu un salīdzinošās novērtēšanas programma, kas nosaka klientu apmierinātību. Pētījumi liecina, ka pastāv tieša saikne starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem.*
 
Daudziem lidostas gaisa satiksmes pakalpojumu objekta vadītājiem fokuss ir mainījies no tradicionālās objekta pārvaldības uz pieredzes pārvaldību. Kāda ir atšķirība? Pieredzes pārvaldībā mērķis ir apmierināt pasažieru cerības un sniegt kvalitāti ikvienā mijiedarbībā. Lidostas apmeklējums ir svarīga daļa visā ceļojuma iespaidā, un tas nozīmē, ka būtiska ir ikviena mijiedarbība, katrs saskarsmes punkts.
 
Pasažieru apmierinātību varbūt lielākā mērā nekā jebkad ietekmē termināļu un tualetes telpu higiēna un tīrība. No apkalpošanas perspektīvas tas nozīmē, ka nepieciešams pastāvīgi nodrošināt augstu uzkopšanas un higiēnas līmeni, lai spētu novērst jebkādas sūdzības. Pieaugot uzlabotas darba efektivitātes vajadzībai, palielinās arī interese par risinājumiem, kas ietaupa laiku, novērš izlietojamo materiālu beigšanos, nekārtību un atkritumus. Tāpat darbam ir jākļūst optimālākam, un to var panākt ar reāllaika datu un tehnoloģijas palīdzību. 
 

Vai vēlaties redzēt, kādu labumu var dot uz datiem balstīta uzkopšana? Reģistrējieties īsai «Tork Vision Uzkopšana» demonstrācijai.

tork_easycube_cleaner_800x500.jpg

Kā uz datiem balstīta uzkopšana var uzlabot pasažieru pieredzi lidostās

 
Katru gadu miljoniem pasažieru apmeklē lidostu tualetes telpas. Objektu pakalpojumu sniedzējiem jāspēj pastāvīgi tikt galā ar patlaban visneatliekamākajām kvalitātes un higiēnas problēmām, lai uzturētu augstus lidostu pakalpojumu kvalitātes rādītājus, vienlaicīgi līdzsvarojot budžetu un ilgtspējas mērķus. Apmeklētāju plūsmas ir ļoti nevienmērīgas un intensīvas sastrēgumstundu laikā, tomēr ikviens atsevišķais pasažieris sagaida, ka varēs ieiet tīrā tualetē, kur būs tualetes papīrs, papīra dvieļi un ziepes.
 
Strādājiet proaktīvi 
Uz datiem balstīta uzkopšana nozīmē to, ka apkopēji un to vadītāji iegūst reāllaika informāciju par uzkopšanas vajadzībām. Tā ir iespējams veikt uzkopšanu tieši vajadzīgā laikā un vietā, un tas izbrīvē laiku apkopējiem. Laiku var veltīt tīrīšanas kvalitātes uzlabošanai, lai nodrošinātu augstus higiēnas standartus – tostarp higiēnas protokolus – un tīrību ceļotājiem. Patiesībā no esošajiem klientiem savāktie dati parāda, ka pāreja uz uzkopšanu, kuras pamatā ir dati, viņiem ir palīdzējusi ietaupīt 20% uzkopšanas laika****  un garantēt, ka dozatori ir piepildīti 99% laika***** –, neraugoties uz savlaicīgām tualetes telpu apmeklētāju plūsmas izmaiņām, kas ir nenovēršama daļa no pasažieru termināļu uzkopšanas. Pie tam vadītāji var analizēt datus laika gaitā, lai uzlabotu uzkopšanas procedūras, plānošanu, iepirkumus un loģistiku. 
 
Iegūstiet augstāku kvalitāti un mazāk sūdzību
Uz datiem balstīta uzkopšana ļauj apkopējiem nodrošināt augstāku uzkopšanas kvalitāti ar mazākām pūlēm, tā darbs kļūst saturīgāks un rada mazāku spriedzi, jo ir zināmas vajadzības reālajā laikā un darbu var izpildīt kvalitatīvāk. Tas palīdz novērst iespējamās sūdzības un sniegt pasažieriem pozitīvu un ilgtspējīgu pieredzi – vairs nav jāsaskaras ar tukšiem dozatoriem un nekārtīgām telpām. Konstatēts, ka šāda proaktīva pieeja uzkopšanas darba organizēšanai ļauj panākt par 30% augstāku klientu apmierinātību******. 
 
Tagad ir laiks digitalizācijai.

Uz datiem balstīta uzkopšana

Reāllaika dati par uzkopšanas vajadzībām dod iespēju krietni uzlabot tīrīšanas darbu trīs svarīgos veidos:

Produktu ieteikumi

Atsauces


*https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

**https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

***Salīdzinot ar konkurenta garāko papīra dvieļu rulli, kas pieejams Eiropā un Ziemeļamerikā 

****Pamatojas uz trīs «Tork Vision Uzkopšana» klientu iegūtajiem dokumentētajiem rezultātiem, kas noteikti pirms un pēc «Tork Vision Uzkopšana» ieviešanas. 

*****Mērīts gandrīz 13 000 savienotiem dozatoriem laika posmā no 2019. gada jūnija līdz decembrim, pamatojoties uz laiku vienā mēnesī, kad dozators ir tukšs, salīdzinājumā ar kopējo laiku vienā mēnesī.​ 

******Apmeklētāju apmierinātības noteikšana divās «Tork Vision Uzkopšana» tualetes telpās un divās tradicionāli uzturētās un aprīkotās tualetes telpās izstādē «ISSA/INTERCLEAN» 2016. gada maijā.  


Piezīme. «Tork Vision Uzkopšana» agrāk bija zināma kā «Tork EasyCube®».