Viesmīlības tendences liecina, ka vidējam viesnīcas viesim ilgtspēja ir svarīga. Viesi izdara apzinātākas izvēles mājās un nevēlas, lai viņu ceļojumi un nakšņošanas vietas negatīvi ietekmētu vidi. Arvien vairāk pieaug interese par iespējām, kas samazina vides pēdas nospiedumu, tostarp par to, kurā viesnīcā palikt. Lai gan viesnīcu vadītājiem vienmēr galvenais ir viesu gūtais iespaids, arī ilgtspēja kļūst par vispārēju diferenciatoru.
Kā jūs to uztverat? Pārliecinoties, ka viesi redz un novērtē savu izvēli par labu palikšanai jūsu viesnīcā. Darot zināmu, kādas ilgtspējīgas izvēles ir veiktas attiecībā uz objektu. Daloties centienos ar viesiem, viņi zinās, ka viņu un jūsu vērtības ir vienādas.