Sieviete fotografē pilsētas skatu ar iPhone

Ilgtspēja un viesu iegūtā pieredze viesnīcās ir saistītas

Viesmīlības tendences liecina, ka vidējam viesnīcas viesim ilgtspēja ir svarīga. Viesi izdara apzinātākas izvēles mājās un nevēlas, lai viņu ceļojumi un nakšņošanas vietas negatīvi ietekmētu vidi. Arvien vairāk pieaug interese par iespējām, kas samazina vides pēdas nospiedumu, tostarp par to, kurā viesnīcā palikt. Lai gan viesnīcu vadītājiem vienmēr galvenais ir viesu gūtais iespaids, arī ilgtspēja kļūst par vispārēju diferenciatoru. 
 
Kā jūs to uztverat? Pārliecinoties, ka viesi redz un novērtē savu izvēli par labu palikšanai jūsu viesnīcā. Darot zināmu, kādas ilgtspējīgas izvēles ir veiktas attiecībā uz objektu. Daloties centienos ar viesiem, viņi zinās, ka viņu un jūsu vērtības ir vienādas. 
 
 

Vai jūs zinājāt, ka:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 vienkāršas ilgtspējas darbības, ko apmeklētāji ievēros

Nelielas ilgtspējas iniciatīvas var sniegt lielu labumu. Tieši detaļām pievērstā uzmanība ļauj viesiem justies kā mājās. Trīs lietas, ko var darīt un ko pamanīs viesi, kuri lielu nozīmi piešķir dabas aizsardzībai, un kas veicinās viņu pozitīvo pieredzi:

Ieteicamie produkti

Atsauces

1 Deloitte, Hospitality 2015 report 
2 Booking.com, 2019 sustainable travel report
3 Survey of 72,000 Hilton guests, Hilton Consumer Research
4 Accor commits to global elimination of single use plastics in guest experience by 2022 (informācija presei)