«Tork» 50 gadi

«Tork» vēsture ir bagāta jauninājumu vēsture

Kopš izveidošanas 1968. gadā zīmols «Tork» ir atradies jauninājumu priekšplānā. Tagad mēs piedāvājam tādas sistēmas kā «Tork» bezserdeņa tualetes papīrs, kas ierobežo iepakojuma atkritumus par 98%, un «Tork Xpressnap®», kas samazina salvešu patēriņu par vismaz 25 %. Daudzās valstīs tiek piedāvāti arī tādi moderni risinājumi kā «Tork EasyCube®», pasaules vadošais uzkopšanas risinājums uz datiem balstītai tīrīšanai, un pat atbalstām savus partnerus pārstrādē un apritē, izmantojot slēgta cikla pārstrādes iniciatīvu «Tork PaperCircle®».

No vadošā zīmola pasaulē līdz tirgus veidotājam

Pārstāvot vispāratzītu globālo zīmolu, mēs turpinām stiprināt savu piedāvājumu ar unikāliem jauninājumiem un palielinām savu ieguldījumu ilgtspējīgā sabiedrībā. Tālāk atradīsiet informāciju par dažādu produktu izlaišanu un aktivitātēm mūsu vēstures gaitā.
 
From global.png 
 
2018
2018. gadā mēs svinējām savu 50. gadadienu! Ciešas partnerattiecības ar klientiem ir ļāvušas «Tork» kļūt par vadošo globālo profesionālās higiēnas zīmolu. Tagad esam gatavi veidot profesionālās higiēnas risinājumu nākotni.
 
2017
«Tork PeakServe®» laišana tirgū. Vairākās desmitgadēs pirmais lielais jauninājums roku nosusināšanas risinājumu tirgū nodrošina labāku tualetes apmeklētāju plūsmu plaši apmeklētos pasākumos. 
 
 
«Tork PaperCircle®» laišana tirgū. Pasaulē pirmais lietoto papīra roku dvieļu pārstrādes pakalpojums.
 
 
2014
«Tork EasyCube®» laišana tirgū. Savienotie dozatori ļauj apkopējiem un objektu apsaimniekotājiem uzzināt, kas, kad un kur ir vajadzīgs – tādējādi mainot tīrīšanas un uzkopšanas loģiku.
 
 
2010
«Tork Performance» dozatoru līnijas laišana tirgū. Pirmie īpaši papīra salvetēm un tīrīšanas drānām izstrādātie dozatori, kas palīdz strādniekiem uzturēt profesionālu un organizētu ražošanas telpu.
 
2009
«Tork Easy Handling®» laišana tirgū. Ergonomiskā iepakojuma sistēma vienkāršo atvēršanu, transportēšanu un iznīcināšanu, kā arī nosaka jaunu nozares standartu.
 
2000.png 
 

Visaptverošs piedāvājums ikvienam segmentam

Mēs nosakām augstākus standartus saviem dozatoriem, pievienojot jaunas funkcijas, un mēs turpinām attīstību globālajā tirgū. Šajā dekādē mēs patiešām izvirzījāmies līderpozīcijās pasaulē.
 
2007
«Tork Performance» dozatoru līnijas laišana tirgū. Pirmie īpaši papīra salvetēm un tīrīšanas drānām izstrādātie dozatori, kas palīdz strādniekiem uzturēt profesionālu un organizētu ražošanas telpu.
 
2003
«Tork Xpressnap®» sistēmas laišana Ziemeļamerikas tirgū. Tā maina parasto salvešu dozēšanu, jo tiek garantēts patēriņa samazinājums par 25 %.
 
2002
«QuickDry» laišana tirgū. Ar tehnoloģiju TAD (Through Air-Dried), kas nozīmē žāvēšanu ar gaisu, klienti var nosusināt rokas ātrāk, lietojot mīkstāku izstrādājumu. 
 
1990.png 

Vadošā zīmola veidošana

Mēs veidojam savu vadošā zīmola statusu, paplašinot piedāvājumu un pievienojot jauninājumus, kas nosaka jaunu standartu profesionālās higiēnas risinājumu jomā.
 
1995
«Mölnlycke» iegādājas «PWA» un kopā ar to četrus zīmolus: «Apura», «Hotel Exclusive», «MAP» un «Amandi». Tiek pieņemts lēmums noteikt prioritāti «Tork» kā vadošajam profesionālās higiēnas risinājumu zīmolam.
 
1993
Iepazīstināšana ar metāla dozatoru līniju, kas izstrādāta, lai apmierinātu vajadzības vietās ar lielu apmeklētāju skaitu.
 
1992
«Tork» ir viens no pirmajiem papīra izstrādājumu ražotājiem, kas sāk izmantot aprites cikla izvērtējumu pētniecības un attīstīšanas procesā.
 
1995
Slavenā automobiļu dizainera Džordžeto Džudžāro projektētās «Box 90» dozatoru līnijas laišana tirgū.
 
1980.png 

Sistēmas, kas būtiski mainu visu

Ar jaunajiem risinājumiem mēs ieejam jaunās arēnās un jaunos tirgos visā pasaulē. 
 
1987
Ar jaunajiem risinājumiem mēs ieejam jaunās arēnās un jaunos tirgos visā pasaulē. 
 
1986
«Mölnlycke» iegādājas fabriku «Edet Bruk» un sāk izmantot pārstrādāto papīru vienreizlietojamo izstrādājumu ražošanai pirmo reizi profesionālās higiēnas risinājumu nozarē.
 
1980
«Tork» ieiet ASV tirgū, zviedru smagsvara bokseris Ingemārs «Ingo» Johansons piedalās zīmola atpazīstamības veidošanas kampaņā.
 
20. gs. astoņdesmitie gadi
«Box 80» dozatoru līnijas laišana tirgū. Pirmo reizi tirgū parādās pilns klāsts dozatoru dažādās krāsu shēmās. Dozators ir izgatavots no caurspīdīgas plastmasas, kas palīdz klientiem veikt papildināšanu, kad tas ir nepieciešams.
 
1979
«Tork» ieiet tualetes telpu segmentā ar pilnīgu ziepju sistēmu: «S-Box» dozators un ziepes dažādām vajadzībām, piemēram, «extra mild» (īpaši maigas), «heavy duty» (ļoti efektīvas iedarbības) un «hair & body» (matiem un ķermenim).
 
1970.png 
 

Jauninājumu vēsture

«Tork» zīmola vēsture sākas 1968. gadā, kad tiek izgatavota drāna «All-Tork». Vārds «Torka» zviedru valodā nozīmē «slaucīt». 
 
1975
Koncerns «SCA» iegādājas «Mölnlycke», taču saglabā nosaukumu «Mölnlycke» un sāk sadarboties ražošanas tehnikas izmantošanā, pētniecības un attīstīšanas procesā un šķiedru iegūšanā.
 
1973
«M-Box» dozatora laišana tirgū, pamatojoties uz bezserdeņa centra padeves sistēmu. Tas kļūst par visplašāk lietoto dozatoru profesionālās higiēnas risinājumu jomā vairākus gadu desmitus.
 
1968
«All-Tork» drāna tiek laista tirgū kā pirmais vienreizlietojamais izstrādājums, kas veidots ar mērķi aizstāt lupatas. Te sākas mūsu ceļojums, kurā tiks aplūkoti jauninājumi, kas atkal un atkal noteiks jaunus standartus profesionālās higiēnas risinājumu tirgū.